Bluetooth headsets: E fa'afefea ona aoga?

I aso nei, ua lafoa'i e telefoni fou ma PC uaea uaea ona o le feso'ota'iga uaea.E mafua ona o le Bluetooth fouulufaʻasaʻoloto oe mai le faʻalavelave o uaea, ma tuʻufaʻatasia vaega e mafai ai ona e taliina telefoni e aunoa ma le faʻaogaina o ou lima.

E fa'afefea ona fa'aogaina mea fa'alogo uaea/Bluetooth?O le mea moni, e tutusa lava ma uaea, e ui lava latou te lafoina e ala i le Bluetooth nai lo uaea.

rtfg

E fa'afefea ona galue le ulu?

Aʻo leʻi taliina le fesili, e tatau ona tatou iloa le tekinolosi o loʻo i ai i lipine lautele.O le fa'amoemoe autu o lipine e fa'atino o se transducer e fa'aliliu ai le malosi eletise (fa'ailo leo) i galu leo.O aveta'avale o taligalu o letransducers.Latou te liua leo i le leo, ma o le mea lea, o elemene taua o headphones o se paga o avetaavale.

E galue uaea ma uaeale faalogo pe a ui atu se faailo leo analog (alternating current) i avetaavale ma mafua ai se gaioiga tutusa i le diaphragm o avetaavale.O le gaioi o le diaphragm e fa'aosoina ai le ea e maua ai galu leo ​​e fa'atusaina foliga o le AC voltage o le fa'ailo leo.

O le a le tekonolosi Bluetooth?

Muamua e tatau ona e iloa po o le a le tekinolosi Bluetooth.O lenei feso'ota'iga uaealesi e fa'aogaina e tu'uina atu ai fa'amatalaga i le va o masini fa'apipi'i po'o masini feavea'i i luga o mamao pupuu, e fa'aaoga ai galu maualuga e ta'ua o le UHF.Aemaise lava, e fa'aogaina e le tekonolosi Bluetooth alaleo i le 2.402 GHz i le 2.480 GHz laina e fa'asalalauina ai fa'amatalaga ise auala.O lenei tekinolosi e fai si lavelave ma tu'ufa'atasia le tele o fa'amatalaga.E mafua lenei mea ona o le tele o faʻaoga o loʻo faʻaaogaina.

E faʻafefea ona faʻaogaina ulu Bluetooth

O le ulu Bluetooth e maua faailo leo e ala i tekinolosi Bluetooth.Ina ia galue lelei ma se masini faʻalogo, e tatau ona faʻamaopoopo pe fesoʻotaʻi faʻatasi i ia masini.

O le taimi lava e fetaui ai, o le headphones ma le leo masini e fausia ai se fesoʻotaʻiga e taʻua o Piconet lea e mafai ai e le masini ona lafo lelei faʻalogo leo i lipine e ala i le Bluetooth.E fa'apena fo'i, fa'afofoga fa'atasi ma galuega fa'apitoa, fa'atonu leo ​​ma toe fa'afo'i, toe fa'afo'i atu fa'amatalaga i le masini e ala ile feso'otaiga.A uma ona pikiina le faailo o le leo e le Bluetooth receiver a le ulu, e tatau ona pasi atu i ni vaega autu se lua ina ia mafai ai e avetaavale ona fai a latou galuega.Muamua, e manaʻomia le faʻaliliuina o le leo faʻalogo i se faʻailoga analog.E faia lenei mea e ala i DAC tu'ufa'atasi.Ona auina atu lea o le leo i se mea e fa'auluulu ai le telefoni e aumai ai le fa'ailo i le maualuga o le voltage e mafai ai ona fa'asolo lelei le aveta'avale.

Matou te faʻamoemoe e faʻatasi ai ma lenei taʻiala faigofie o le a mafai ai ona e malamalama pe faʻafefea ona faʻaogaina headset Bluetooth.O le Inbertec e fa'apolofesa ile ulu uaea ile tele o tausaga.Le matou ulu muamua Inbertec Bluetooth ua lata ona sau i le kuata muamua o le 2023. Faamolemole siakiwww.inbertec.commo nisi fa'amatalaga.


Taimi meli: Feb-18-2023