DECT vs. Bluetooth: O le fea e Sili mo Fa'aoga Fa'apolofesa?

O le DECT ma le Bluetooth e lua fa'aoga uaealesi autu e fa'aoga e fa'afeso'ota'i ulu i isi masini feso'ota'iga.

O le DECT ose fa'aoga uaealesi e fa'aoga e fa'afeso'ota'i ai mea fa'alogo leo e leai se uaea ma se telefoni feavea'i po'o se telefoni feavea'i e ala i se nofoaga autu po'o se dongle.

E fa'apefea la ona fa'atusatusaina nei tekinolosi e lua i le tasi ma le isi?

DECT vs. Bluetooth: Fa'atusatusaga 

Feso'ota'i 

E mafai e se ulu Bluetooth e o'o atu i le 8 isi masini i luga o lana lisi fa'atasi ma feso'ota'i i le 2 o na masini i le taimi e tasi.Pau lava le mea e manaʻomia o masini uma o loʻo fesiligia e faʻaogaina le Bluetooth.O le mea lea e sili atu ai le fa'aogaina o lipine Bluetooth mo le fa'aoga i aso uma.

O lipine DECT e fa'amoemoe e tu'u fa'atasi ma se nofoaga fa'apitoa e tasi po'o se dongle.I le isi itu, e fesoʻotaʻi nei mea i masini e pei o telefoni feaveaʻi, telefoni feaveaʻi, ma isi mea ma e mafai ona ave soʻo se numera o fesoʻotaʻiga tutusa i le taimi, e faʻatatau i le oloa o loʻo fesiligia.Ona o lo latou faʻalagolago i le nofoaga autu / dongle, DECT ulu e faʻaaoga muamua i ofisa masani ma faʻafesoʻotaʻi nofoaga tutotonu.

Avanoa 

O lipine fa'ata'ita'i DECT o lo'o i ai le fa'aogaina i totonu ole 55 mita ae e mafai ona o'o ile 180 mita ile laina sa'o ole va'aiga.E mafai ona fa'alautele atili lenei fa'asologa - e aunoa ma ni tapula'a - e ala i le fa'aogaina o alalaupapa uaealesi o lo'o fa'ata'amilo ile ofisa.

Ole fa'aogaina ole Bluetooth e eseese ile vasega ole masini ma le fa'aogaina.I se tulaga lautele, o masini Bluetooth e pa'ū i vasega nei e tolu:

Vasega 1: E iai le mamao e oo atu i le 100 mita

Vasega 2: O nei mea e iai le mamao e tusa ma le 10 mita

Vasega 3: Va'aiga o le 1 mita .E le fa'aaogaina i ulu.

Vasega 2 masini e sili atu ona salalau.O le tele o telefoni feaveaʻi ma Bluetooth headset e pa'ū i lenei vaega.

Isi Manatuga 

Ole natura fa'apitoa ole feso'ota'iga o masini DECT e fa'amaonia ai le sili atu ona mautu, manino lelei le telefoni.O masini Bluetooth e mafai ona o'o i fa'alavelave mai fafo, lea e ono pa'u ai i nisi taimi le lelei o le telefoni.

I le taimi lava e tasi, o le Bluetooth e sili atu ona faʻaogaina pe a oʻo mai i faʻaoga faʻaaliga.O le tele o masini Bluetooth e faigofie ona fa'atasi le tasi ma le isi.E fa'alagolago le DECT i lona tulaga fa'avae ma fa'atapula'a i telefoni feavea'i po'o telefoni feavea'i e fa'atasi ai.

tujg

O tulaga uma e lua uaealesi ua ofoina atu se auala saogalemu, faatuatuaina e fesootai ai masini tau fesootaiga ma isi.O le mea e te filifilia e faalagolago ia te oe.Tagata faigaluega ile Ofisa po'o le Nofoaga Fa'afeso'ota'i: DECT.Hybrid po'o le Tagata faigaluega ile alu: Bluetooth.


Taimi meli: Nov-29-2022