Fa'afefea ona fa'atulaga se potu fono

Fa'afefea ona fa'atulaga se potu fono

O potu fono o se vaega taua o soʻo se faʻaonaponeiofisama le fa'atulagaina sa'o e taua tele, o le leai o se fa'atulagaina sa'o o le potu fono e mafai ona fa'aitiitia ai le auai.O le mea lea e taua ai le amanaia po o fea o le a nonofo ai sui auai faapea foi ma le nofoaga o soʻo se masini faʻalogo.E i ai le tele o faʻatulagaga eseese e mafaufau i ai, e tofu ma se faʻamoemoega eseese.

Eseese fa'atulagaina o potu fono

E le mana'omia e le sitaili o fale faafiafia ni laulau, ae o laina nofoa e fa'asaga i luma o le potu (e pei o se fale mata'aga).O lenei sitaili nofoa e talafeagai mo fonotaga e le umi tele ma e le manaʻomia ni faʻamatalaga lautele.

O le Sitaili o le Potu Fa'atonu o le nofoa fa'apolofesa masani ma nofoa fa'ata'amilo i le laulau tutotonu.O lenei ituaiga potu e lelei atoatoa mo fonotaga pupuu e le sili atu i le 25 tagata.

O le sitaili U-foliga o se faasologa o laulau ua faatulagaina i se foliga "U", ma nofoa e tuu i fafo.Ose fa'atulagaga tele lea, aua e tofu vaega ta'itasi ma laulau e tusi ai fa'amatalaga, e fetaui lelei mo le fa'afaigofieina o talanoaga i le va o le aofia ma le failauga.

Se sikuea gaogao.Ina ia faia lenei mea, faatulaga le laulau i se sikuea e maua ai le avanoa mo le failauga e fealuai ai i le va o laulau.

Afai e mafai, e sili ona maua le avanoa e fesuiai ai i le va o laulau eseese mo ituaiga fonotaga eseese.E mafai fo'i ona e iloa o se fa'asologa fa'ale-aganu'u e sili atu ona sui o lau kamupani.Taumafai e fa'ata'ita'i le fa'atulagaga sili ona fa'alelei e fa'amalosia ai se tulaga lelei o le auai pe a mana'omia.

asdzxc1

Meafaigaluega ma meafaigaluega mo le potu fono

E pei o le manaia o le vaaiga vaaia o le filifilia o se potu fono fou e mafai ona i ai, o le mea e tatau ona fai e le potu e taua.E pei o le manaia o le vaaiga vaaia o le filifilia o se potu fono fou e mafai ona i ai, o le mea e tatau ona fai e le potu e taua.

O lona uiga e tatau ona maua uma meafaigaluega talafeagai ma o loʻo galue.Mai le fa'amautinoaina o mea e le fa'apitoa e pei o laupapa papa'e, peni ma siata o lo'o galue ma faigofie ona fa'aoga, i le tu'uina atu o mea fa'alogo fa'alogo ma sauni e ki pe a amata le fonotaga.

Afai e tele lou avanoa, atonu e manaʻomia le faʻapipiʻiina o le mamanu o le ofisamasini faaleotele leoma masini e fa'amautinoa ai e mafai e tagata uma ona fa'alogo, va'ai, ma auai.O le auala e faʻamautinoa ai o loʻo tausia uma uaea mama ma mama, o se iloiloga lelei foi, e le gata i le vaʻaia, ae faʻapea foʻi i le faʻalapotopotoga, soifua maloloina ma le saogalemu.

Fuafuaga acoustic o fonotaga room

O le mamanu o le ofisa o loʻo i ai se potu fono e foliga manaia, ae o le lelei o le leo i totonu o le potu e tatau foi ona lelei, lea e sili ona taua pe afai o le tele o fonotaga e aofia ai le viliina e ala i le telefoni poʻo le vitiō.

E 'ese'ese auala e fa'amautinoa ai o lo'o lava le leo o lau potu fono.O se tasi o auala e faia ai lenei mea o le faʻamautinoa o lau potu fono e iai le tele o mea malu e mafai.O le i ai o se fala, nofoa malu po'o se sofa e mafai ona fa'aitiitia ai le fa'alogo e ono fa'alavelave ai le leo.O teuteuga fa'aopoopo e pei o la'au ma togi e mafai fo'i ona pulea si'uleo ma fa'aleleia atili le lelei o le vala'au.

Ioe, e mafai fo'i ona e filifilia mea fa'alogo e lelei le fa'aitiitia o le pisa, e pei o le pisa e fa'alēaogāina uluulu, tautala telefoni.O lenei ituaiga o mea fa'alogo e mafai ona fa'amautinoaina le lelei o le leo o lau fonotaga.Ona o le faʻamaʻi i nai tausaga ua tuanaʻi, na amata ona taʻutaʻua le konafesi i luga ole laiga, o lea na avea ai potu fono tele ma taua.

O se fa'aleleia atili o se potu fono aua e le gata e fa'afeiloa'i ai tagata o lo'o auai, ae fa'afaigofie fo'i fonotaga ma tagata faigaluega mamao.E pei o potu fono, e eseese lava le tele o potu fono, ae latou te manaʻomia uma meafaigaluega faʻapitoa mo konafesi e faʻatatau i le aofaʻi o tagata auai.I tausaga talu ai nei, ua atili ai ona masani le tuʻufaʻatasia o potu fono mo faʻasalalauga faʻapitoa e mafai e kamupani ona faʻaogaina, e pei o Microsoft Teams Rooms.

Faatasi ai ma le fesoasoani a Inbertec e suʻe ai fofo leo ma vitio talafeagai mo soʻo se potu fono, matou te ofoina atu le tele o mea fono e talafeagai mo potu fono - mai le feaveaʻi.pisa e fa'aleaogaina taligalui fofo o konafesi vitio.E tusa lava po o le a le faʻatulagaina o lau potu fono, e mafai e Inbertec ona tuʻuina atu ia te oe faʻamatalaga saʻo ma vitio.


Taimi meli: Mati-30-2023