Fa'alauiloa e le Inbertec le tau sili o le Cetus Series Contact Center Headset

feso'ota'i-nofoaga-ulu-ulu-sauni-e-va'a

Xiamen, Saina(Aokuso 2nd, 2022) E masani ona maofa tagata i meaola ofoofogia o le sami.O le tele o le fa'alogo o meaola o le sami e ese mai tagata.Le auala latou te fesootai ai i le leo e loloto ma manino.

Faatasi ai ma le alualu i luma o sosaiete, o le auala o fesoʻotaʻiga a tagata soifua e faʻafouina pea.O le faia o se telefoni e faia se vaega taua o lo tatou olaga faigaluega.O loʻo tulimatai atu tagata e faʻaoga se oloa fesoʻotaʻiga sili atu.

O le Inbertec na te tuleia se oloa fou, na musuia e le meaola o le sami—Cetus.

Cetus–se fa'asologa o ulu fa'apitoa e fa'aleaogaina le pisa ma puipuiga fa'alogo.

O le tau e avea pea ma mafuaaga taua e filifili ai se fefaʻatauaiga.Inbertec ua tuuto atu e tuʻuina atu oloa maualuga i se tau lelei e pei o Cetus.O la matou fuafuaga o le ofoina atu lea o oloa pisinisi sili ona tauva mo tagata faʻapitoa faʻapitoa i tau maualalo, ina ia mafai e tagata uma ona fiafia i le faigofie o le faʻaogaina oa matou oloa.Mo le faʻaalia o Cetus, Inbertec filifili mea maualuga umi e faʻamautinoa ai le umi o le ola o leulu.Mo totonu o Cetus, InbertecaCardioid maualugaleo faaleotele leofa'aiti'itia i le 80% o leo i tua, leo leo e mafai ai e tagata fa'aoga ona maua le lautele lautele o laina mo le fa'alogologo i le musika, ma mo le nofoaga e pisapisao e pei o le nofoaga autu.

pisa-faalēaogāina-uluulu-foliga-inbertec-c10

E sili atu ona manino le a'afiaga o le leo pe a o'o tagata fa'aoga i si'osi'omaga pisapisao e pei o nofoaga autu, ma e mafai ona fa'afetaui i si'osi'omaga fa'apitoa fa'apitoa.

Mo le tele o sui, o ulu e sili atu ona pei o se mea totino mo le faʻaaogaina i aso uma, o le mamanu e foliga mai o loʻo talanoa tele, o Cetus o loʻo i ai se foliga masani ma pisinisi e fetaui ma le sailiga a le tagata faʻaoga.

O le ituaiga fesoʻotaʻiga o le C10P/C10DP o le QD (o PLT QD ma le GN QD o loʻo avanoa) ma mo C10U/C10DU o le USB-A, ma o loʻo i ai i le vaega mulimuli le galuega faʻatonutonu e faʻafetaui ai manaʻoga faʻapitoa.

“Ou te mautinoa i Cetus ma se tulaga lelei, tekinolosi faapolofesa ua na o le faavae e ogatasi ai manaoga o tagata faatau;'au'aunaga lelei o se ki tulaga ese e fa'amalieina mana'oga o tagata fa'atau."Fai mai Austin Liang, "o le a matou faʻaauau pea ona teu faʻafaigaluega i suʻesuʻega ma atinaʻe o oloa fou.Matou te faia lenei oloa fa'asologa e fa'ataga ai le to'atele o tagata e fiafia i feso'ota'iga ma se tau taugofie.O le CETUS o le a luluina le maketi!

The products are ready to ship and open to order now. All partners can contact sales@inbertec.com for more information.


Taimi meli: Au-03-2022