O le a le UC Headset?

Ae tatou te lei malamalama aUC ulu, e tatau ona tatou iloa le uiga ole Unified Communications.UC (Unified Communications) e faasino i se telefoni feaveaʻi e tuʻufaʻatasia pe tuʻufaʻatasia le tele o auala fesoʻotaʻiga i totonu o se pisinisi ina ia sili atu ona lelei.

O le UC o se fofo uma i le tasi mo lou leo, vitio ma feʻau.Pe o lo'o e fa'aogaina se telefoni fe'avea'i, komepiuta po'o se telefoni feavea'i, e mafai e le UC talosaga ona fetuuna'i ma ou mana'oga (telefoni, fe'au leo, fe'au vave, talatalanoaga, fax, telefoni fe'avea'i ma isi).

Feso'ota'iga Tu'ufa'atasi Fa'auluulu Fa'apitoa

Valaau Pulea: Fa'atagaina oe e tali / fa'amutaina telefoni ma tu'u le leo i luga ma lalo mai au meafaigaluega.O lenei vaega e taua mo oe e fa'aleleia atili ai le lelei o le galuega ma le itiiti o le taumafaiga.O le i ai o se ulu fa'aoga UC e tu'ufa'atasia ma lau polokalama e pei o MS Teams o le a faia ai lou poto masani. fa'aaogaina o se ulu e le'i fa'aogaina!

1

Tulaga lelei: Teu fa'afaigaluega i se tulaga fa'apolofesaUC ulumo le leo manino manino lelei e le ofoina mai e se ulu fa'atau vasega taugofie.

2

Fa'aofuina fa'amafanafanaga: O se ulu lelei e te maua ai le fa'amafanafanaga sili i vaega uma ua fuafuaina ma le fa'aeteete.

3

Faalēaogāina leo: O le tele o lipine UC o le a faʻatulagaina faʻatasi ma seleo fa'aleaogaina masini faaleotele leoe fesoasoani e fa'aitiitia leo le mana'omia i tua.Afai o lo'o e i ai i se si'osi'omaga leo tele o galuega e fa'alavelave, o le teu fa'afaigaluegaina o se ulu UC e lua failauga e fa'apipi'i atoa ai ou taliga o le a fesoasoani e te taula'i atu ai.

4

E mafai ona e taula'i i taimi uma i mea e sili ona lelei e te faia e ala ile filifiliga UC headset lelei.Ma e mafai lava ona e mauaina se mea sili mai le Inbertec.


Taimi meli: Iul-11-2022